..that me...

..that me...
....welcome to my blog...

Click here for Myspace Layouts

Wednesday 23 March 2011

maafkan saya....






Salam semua..sory lama x update blog nie..bb tol xde masa..bz sgt...ermmm...tgk pic kt fb 2..tue la mood saya sekarang...nie..saya nk cte tentang saya byk masalah....lepas satu..satu datang ag maslah...tp semua berpunca dari saya....tp niat saya just nk berkawan xsngka lak jadi cam nie...saya tol2 sedihpe yang terjadi....saya tol sayangkan dya..tp npe owg saya sayang tinggalkn saya cm 2...saya benci...saya jahat..tp kn niat saya cm 2....tolong la kembalikn keadaan cm dulu...saya nk cm dulu...saya happy da kwn2 saya yang sayang saya.tp....skrang....semua 2 hilang...npe kjb je pe yang saya dapat 2...pas 2 hilang smua 2..saya xnk semua nie,,.berakhir ngn kesedihn..mlm nie saya tol2 sedih...hnya tuhan sje tahu...mesty korang semua xfhmkn pe yang berlaku...hnya saya je yang thu....cukup la pe yang saya rasa nie...nie mngkin balasan saya...saya xpndai nk jga aty owg....pada sesorang 2...saya tol mintak maaf wat dya skit t...n hancur aty sebb saya...saya xde niat pon cm 2..maafkan saya..maafkan saya..maafkan saya.....maafkn saya..awk....
.khas wat nana kew-jgn la kau bertidurkan dengan air mata 2...maafkan saya...

kuatkan la ku ini YaALLAH..





No comments:

Post a Comment